Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Zsuzsi Nagy Megújulása 2013

2020. november 25. - Blanka Hámori

A Nagy Megújuló Program 2013-at azért álmodtam meg, hogy az anyukáknak kézzelfogható bizonyítékkal szolgáljak arról: mi is meg tudjuk csinálni! Tudunk izmosodni, formálódni, odafigyelni magunkra! Miután nekem sikerült leadnom a szülés utáni 18 kilómat, arra gondoltam: egy módszer nem akkor működik, ha már sikerült, hanem ha másolható. Így jött az ötlet, hogy egy elszánt, változtatni-változni vágyó anyuka számára is lehetővé tegyem a Nagy Megújulást.

 

1. A nyertes

A Programra május 5-ig jelentkezhettek az anyukák motivációs levéllel. A kiválasztásnál a legfontosabb szempont az volt, hogy mennyire érezhető a levélből az elszántság és a határozottság – hiszen nem akartunk időt pazarolni olyas valakire, aki a Program közepén elkezd kifogásokkal elmaradozni az edzésről. Zsuzsi kiválasztása tökéletes döntés volt, hiszen olyan következetesen és keményen csinálta végig a Programot, hogy mi is meglepődtünk az akaraterején! Részlet Zsuzsi 2 oldalas motivációs leveléből: "Mivel nem vagyok elégedett önmagammal (...) szeretném újra megtalálni önmagamat, újra elkapni a fonalat és újra megtapasztalni az edzés testi-lelki örömét. Kellene egy lökés, ami elindít a már jól ismert úton, amitől visszanyerhetném a régi formámat, lendületemet, kedvemet, így amint elolvastam ezt a felhívást, úgy döntöttem itt az ideje összeszedni magam, mert ennél jobb lehetőség nincs, mint egy szakértő csapat segítségével megújulni és ismét formába lendülni."

2. Az edzések Blankával

A Program vázát az edzések adták: kardió és teljes testes erősítő edzések, melyeket HÁMORI BLANKA személyi edző állított össze Zsuzsinak. Ő így foglalta össze a munkát: „Zsuzsival tökéletes összhangban voltunk, következetesen haladt a célja felé! Egyetlen kifogást sem hallottam tőle a 6 hét alatt. Mi heti 1x találkoztunk, a többi 3-4 edzést kora reggel vagy este, ill. a 2 gyerek alvásidejében végezte. Zsuzsi elszántsága és humora rám is inspirálóan hatott - és remélem a következő Nagymegújuló programban immár a Csapat részeként találkozom vele!!! :)”
Zsuzsi: "Az edzések Blankával... Ezt sajnálom a legjobban, hogy vége…Minden alkalommal valami újjal jött, új gyakorlatokat és új eszközöket mutatott, sokat tanultam tőle. Szakmailag már sokat dicsértem, nem véletlenül. Valóban összeszedett, a gyakorlatokat bemutatja, tudja, hogy mi miért van. Ahogy láttam őt, mennyire otthonosan és magabiztosan mozog a teremben, rám is rám ragadt ebből egy kicsi. Mindenkinek volt hozzá egy kedves szava, mindenki örült, hogy újra látja a gyermeke születése után is, látszik, hogy valamit már letett az asztalra ! Nagyon örülök, hogy lehetőségem volt vele dolgozni, tőle tanulni, nekem bejött  Nem tudom eléggé megköszönni!"

3. CORNER Fitness Klub

Zsuzsi edzéseihez a zuglói Corner Fitness klubot választottuk, mely felszereltségével és hangulatával tökéletesen passzolt a Programhoz. Zsuzsi jól járt, ugyanis viszonylag közel is lakik a teremhez – és remekül is érezte magát az edzéseken!
A fitneszterem vezetője, Szathmári Szandra így nyilatkozott: „Büszke vagyok rá, hogy ehhez az inspiráló, sikeres történethez mi biztosíthattunk hátteret! Magam is anyukaként, tudom, hogy mekkora munka áll Zsuzsi eredménye mögött, ezért szívből gratulálok neki! :)” Zsuzsi pedig ezt mondta: "A teremben nagyon jól éreztem magam náluk, mert minden feltétel adott egy jó edzéshez. Akárhányszor mentem, mindig mosolygás fogadott a recepción, Szöszinek mindig volt pár kedves szava. A gépek nagyon jól karbantartottak, a terem pedig mindennel felszerelt, követi az új irányzatokat is, kettle-bell, TRX, tényleg minden lehetőség megvan egy jó edzésre, akár személyi edzővel, akár egy aerobic óra keretében, akár egyedül.”

4. Étrend-reform Nórival

A Csapat dietetikusa, BIHARI NÓRI hatalmas lépést ért el Zsuzsinál, mikor megérttette vele, hogy a jó diéta az, ami hosszútávon tartható, nem drasztikus és összeegyeztethető a családdal. Zsuzsi a második héten járt nála, és később ezt mondta: „Örülök, hogy időt és energiát szakítottál rám, Nóri, köszönöm az ötleteidet, igyekszem szépen lassan minél többet átvenni belőle. Egy beszélgetés alatt meggyőzött a tudásáról, szakértelméről, hiteles, így ha szükségét érzem egy kontrollnak, csak őt fogom keresni. ”

 

5. Vivinél, a körmök szépítőjénél
KISS VIVIEN manikűrös és műkörömépítő Zsuzsinak egy új technikát, a gél-lakkot ajánlotta. „A gél-lakk természetes hatást biztosít, így tökéletes megoldás azoknak, akik nem szeretnének műkörmöt, de tartósan szép körmökre vágynak! Az anyukák körében (akiknek ritkán van idejük 3-4 naponta körmöt lakkozni) különösen népszerű, mert állja a házimunka általi kihívásokat! Zsuzsinak egy szép, természetes francia manikűrt választottunk, ami illik a sportos és az elegáns megjelenéshez is.”
Zsuzsi szerint: "Vivi nagyon tudta, hogy mit csinál, szépen és tisztán dolgozik. Én csak lestem, ahogy pillanatok alatt kente fel a lakkokat a körmömre, nagy magabiztossággal fogta az ecseteket. A nála töltött időt kellemesen elbeszélgettük, nem éreztem magam egy percre sem feszengve és még a kulissza titkokat is kedvesen megosztotta velem, mert érdekelt a gél-lakkozás tudománya. Ha valaki szeretné rendbe tetetni a körmeit, merem ajánlani :)"

6. Új frizura Hajnitól

"Köszönöm a stílusváltást Gerle Hajninak, aki vállalta, hogy megcsinálja a frizurámat. Azt hiszem nagyon sok múlt rajta.. Hajni a III. kerületben, a Bécsi úton dolgozik a Kókai szalonban (elérhetősége: 06-30/265-2250). A haj változtatása talán a legnagyobb átváltozásom, hiszen ezt nem csak napokra-hetekre választottuk, hanem egy jó darabig velem lesz Hajni halad a korral, az új technikákkal, vidám, energikus és pontosan olyan frizurát csinált, amilyet az általam kiválasztott képről kinéztem magamnak. Ha nincs ötletetek, keressetek a neten egy színésznőt, vagy akárkit, akinek tetszik a haja és ő tudni fogja hogyan varázsolja a fejetekre. "

7. Edina és a smink

Mivel Zsuzsi alapból ritkán sminkel, és akkor is mértékkel, EGYED EDINÁNAK, csapatunk kozmetikusának nehéz dolga volt. „Mivel a smink fotózásra készült, viszont tudtam, hogy Zsuzsi furcsán érezné magát egy erős sminkben, az arany középutat kellett eltalálnom. Zsuzsinak nagyon szép bőre van, így oda egy kis alapozót tettem, a szeménél szürkét használtam, a szájára pedig egy leheletnyi szájfényt tettünk! ”
Zsuzsi végül nagyon elégedett volt: „A sminkemért Egyed Edina volt a felelős. Nem volt könnyű dolga, a hőségben olyan arcot kellett varázsolnia a fejemre, ami tartós marad, de sikerült  Ha szükséged van egy jó sminkre, kozmetikusra, ő házhoz megy, ami nekünk, anyukáknak nagyon kényelmes megoldás lehet!”

8. A fotózás Ildivel, a PICURFOTÓ STÚDIÓ felajánlásával

A Csapat fotósa HÁMORI ILDIKÓ örömmel vett részt a Programban: „Zsuzsi sztorija nagyon tanulságos és motiváló mindenki számára, de főleg nekünk: anyukáknak! Ő az élő példa arra, hogy ha a kifogások helyett a munkára koncentrálunk, elérjük a célt! Én pedig a legnagyobb örömmel dokumentáltam ezt a káprázatos átalakulást!!  ”
Zsuzsi rendkívül élvezte a fotózást, kitartani a pozíciókat és nem koncentrálni a bámészkodókra!  „Hámori Ildikó, a fotós… nem, nem jól írtam. A FOTÓS! Ha egy szóval kéne jellemeznem, azt írnám, a profi. Nem szeretem a rólam készült fényképeket, nem szeretek pózolni, de valahogy ezeket el tudta velem feledtetni. A Városligetben, bámuló emberek között nem zavarban voltam, hanem nőnek éreztem magam és élveztem a fotózást. a képek önmagukért beszélnek Ha minőségi fotót akarsz a családodról vagy magadról:www.picurfoto.hu –n találod az elérhetőségét. Olykor érdemes megörökíteni az élet nagy pillanatait, főleg gyerekekkel...”

9. A kiadvány...

Zsuzsi a Nagy Megújuló Program c. kiadványról: "A program elején kaptam egy füzetet: A Nagy Megújuló Program c. kiadványt, amiben minden instrukció le volt írva. Gondoltam majd bele-belenézek, mit és hogyan, jó támpont lesz. Ez nem egy támpont volt, ez konkrétan az elmúlt 6 hetem naplója. Eszerint éltem, ezzel keltem, ezzel feküdtem. (kivéve azon a bizonyos gyümölcsnapon, mikor elfelejtettem belelesni :P ) A füzet annyira összeszedett volt, hogy ha nem lett volna mögöttem egy csapat, akkor is követhető instrukciókat adott a teljes programra,edzések menetére, napi feladatokra. Persze nekem könnyebb volt, egy csapat és a lelkes olvasóközönség állt mögöttem, így nem lazsálhattam el :) de ha valaki nagyon elszánt, akkor ezt a programot lépésről-lépésre betartva hasonló eredményeket érhet el!" Blanka: "A Kiadvány egy konkrét edzéstervet, táplálkozási tanácsokat és szépség-tippeket tartalmaz, mely segítségével az Olvasó pontosan végigjárhatja a zsuzsi által már sikeresen megtett utat! A Kiadvány kupon-oldalán a fenti szakember-gárda, a CornerFitness és a PicurFotó Stúdió nagyvonalú (20-50%) kedvezményeket ad! A Program különlegessége miatt a kiadvány nem vásárolható meg - csak a Fitneszanyu Blog olvasóinak kiírt játékokon, versenyeken nyerhetik el azok, akik biztosan élnek vele!"

"Az eredmény önmagáért beszél. Ami leolvadt: derékbőség 4 cm-vel csökkent, csípőbőség: 5 cm-vel, jobb comb 2,5 cm-vel, bal comb pedig 1,5 cm-vel lett vékonyabb, súlyban pedig 3 kg-t hagytam el és mindezt 6 hét alatt. Elrepült… Hiányozni fog… A csapaton kívül pedig természetesen a legnagyobb köszönet a támogató Családomnak jár, akik akármikor kértem segítettek, hogy a programot teljesíteni tudjam. Támogattak, mellettem álltak. Köszönöm a Férjemnek, akit már magával is ragadott az energikus felesége és ő is ismét az edzőtermek rabja lett Hajrá! Köszönöm továbbá Édesanyámnak, aki minden mást félretéve mindig a rendelkezésemre állt, ha megkértem, soha nem mondta, hogy most más dolga van, pihenne, nem ér rá… és Édesapámnak is, aki lehet hogy nem is tudja, de néhány héttel a program elkezdése után nagyot dobott rajtam az, hogy észrevette a fogyásomat… Köszönök minden kommentet, köszönöm a barátaim folyamatos támogatását és külön köszönöm Móninak, aki ismeretlenül is támogatott."

KÖSZÖNET jár mindazoknak, akik segítettek és drukkoltak a Program 6 hete alatt! Külön köszönet illeti TÖRÖK SZILVIÁT, a Fitneszanyu Blog kommunikációs szakemberét, aki megálmodta és megvalósította a Blog, a Program és a Kiadvány arculatát, és folyamatosan korrigálta a technikai bakikat  ezzel téve igazán profivá és igényessé a munkánkat!! Köszönjük!

Hámori Blanka
személyi edző, a Program megálmodója

BLANKA, személyi edző: hamori.blanka@gmail.com
CORNER FITNESS KLUB: www.cornerfitness.hu
NÓRI, dietetikus: biharinori@yahoo.com
VIVI, manikűrös: viviengalaxy@gmail.com
HAJNI, fodrász: Kókai szalon, Bécsi út
EDINA, kozmetikus: egyededina@freemail.hu
ILDI, fotós: www.picurfoto.hu

 

130622_062_pp1-300x240.jpg

 

 

Jelentkezz Te is a nagy megújulásra! Online programok a honlapomon >>>

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr5216300636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása