Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Laura megújulása - 1. hét

2015. július 26. - Blanka Hámori

"Sziasztok! :)

Én vagyok az új megújuló: Laura. Magamról röviden: 23 éves laura1vagyok, végzős egyetemista vagyok mentőtiszt szakon és kórházi ápolóként dolgozom. 185 cm vagyok, és körülbelül 5-8 kilót kéne leadnom. Blanka sikerét látva én is kedvet kaptam a Programhoz. A BYAS termékek iránt azért volt meg a bizalmam, mert 1 hónapja szedem ugyanennek a cégnek az alga készítményét (Green Gold Imune), és ezalatt a 4 hét alatt 2 olyan problémám is megszűnt, ami évek óta kínoz: a migrén, és a pikkelysömör.

Valójában, ez a 2 siker és Blanka (meg az ő vendégeinek) fogyása sarkallt arra, hogy vállalva az arcom és testem, előtettetek alakuljak át. Lássuk hát, hogyan telt az első hetem!

 

1. hét eredmények

Ezzel kezdem, mert annyira nagyon örülök neki, hogy el sem hiszem!! : ) Minden mért adatban van változás!

SÚLY: 82,7 kg > 81,4 kg TESTZSÍR: 30,5% > 29,6% IZOMZAT: 34,2% > 34,7% DERÉK: 81 cm > 79 cm CSÍPŐ: 107 cm > 105 cm COMB: 64 cm > 62 cm

1. étkezés

Az étkezésben 2 dolgon változtattam: először is beiktattam a BYAS XLR8 kapszulát és a BYAS Shake-t, az előbbiből napi 2-t kell szedni, az utóbbi pedig a vacsim mindennap (mindjárt látni fogjátok, hogy azért nemcsak az... ;) )

A Programhoz kapott füzetben van egy képlet, ami alapján ki kell számolni a napi kalória bevitelt (ebben nekem Blanka segített) : 1700 kalóriát kell fogyasztanom naponta.

l3-300x181.jpg Reggeli, alga és XLR :)


 

Például napi adag:

REGGELI: rántotta 2 tojásból, 2 pufirizs, zöldség, kávé (cukor nélkül), csalántea, 2 Imune kapszula, 1 XLR8 kapszula

TÍZÓRAI: kis tálka túró banánnal összekeverve

EBÉD: rizs főtt karfiollal, 1 XLR8 kapszula és 1 Imune

UZSI: 2 virsli, 1 pufirizs, fél ananász

VACSI: 1 BYAS Shake és 1 pufirizs

Észrevételek: éhségérzet nincs, energia vaaaaaaaaaaaaaaaan!!! :) Jókedvű és aktív vagyok egész nap, jól esik a mozgás is... A Shake-kel este kibírom éhezés nélkül, de reggelre azért már éhes kezdek lenni : )

l2-300x168.jpg Egy ebéd... :P


1. hét mozgás:

Heti 3 edzést lőttünk be egyelőre: ebben van 2 erősítő (teljes testes kondi, jövő héten többet tudhattok meg a tervről!) aminek a vége 20 perc kardió, és van 1 edzés, ami csak kardió. A hónapok óta tartó hátfájásom kezd javulni, de még nem kiabálom el... ; ) Egy hét múlva jelentkezem!"

Laura

l1-168x300.jpg Kardiózom :))


 

 

Laurával teljesen személyre szabtuk a programot, de erre bárkinek esélye van, aki a Nagy Megújuló füzetre szert tesz :) A lényeg: nem túl sok és nem túl kevés kalória, és nem túl sok és nem túl kevés edzésterhelés!! Laurának esélye van a BYAS Body Challange versenyen is, úgyhogy keményen küzdünk :P (Természetesen mindenki másnak is segítek a BYAS-szel fogy és szeretne 1 évre való adagot nyerni!)

Aki szeretne csatlakozni a Nagy Megújuló Programhoz, az itt jelentkezhet!

Blanka

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr4516308392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása