Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Most megújulok! - 4. hét

2015. július 05. - Blanka Hámori

Ez a hét is izgalmakkal teli volt, de a folyamat nem áll meg :) Ezúttal csípőben is 1 cm és combban is 1 cm lement - aminek nagyon örültem! Kilóban nem egészen fél kiló ment le (de lement! :) és a testzsír-százalék csökkent: 0,2%, és izom-százalék nőtt: 0,1% (Ezek a múlt héthez képest mért adatok, a starthoz képest mért adatokat a hírlevélben küldöm:)

Szóval: a folyamat lassú, de örömmel tölt el, és az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem gyötörtem magam agyon most sem a diétával... ;)

Az étkezésről: nos, volt benne diétás kaja...

reggeli-300x168.jpg Diétás reggeli, XLR-kapszula és persze Imune


...és volt kevésbé diétás is, ami azt illeti :)

WP_20150620_08_51_57_Pro-300x168.jpg Hát igen...


Nagyon örülök, hogy a Shakemet immár különféle variációkban is kipróbálhattam, pl. banánturmixba keverve (mint vacsi), vagy diétás palacsintában, almával és fahéjjal:

palacsinta-300x168.jpg A formára vágott alma Ádi műve :)


 

Az edzéseimről: emeltem a súlyokon, most belefért 3 erősítő edzés, ami immár súlypontozva van - mell-tricepsz, hát-bicepsz, láb-váll felosztásban.

A kezelés: ahogy majd a lenti képen is látszik, nemcsak a fogyás de a feszesedés is belépett a sztoriba. A kezeléseket a BYAS kezelővel csináltam, ahogy látszik is a lenti képen: a megereszkedett bőr (terhesség utáni) kezd szépen kisimulni...

A lényeg, hogy maga a szűk értelemen vett fogyás picit lassult, de ettől nem estem kétségbe hiszen tudjuk, hogy az utolsó néhány kilótól a legnehezebb megszabadulni... A formálódás viszont folytatódik, és erre a legjobb bizonyíték, hogy hosszú évek óta először rövidnadrágban mentem ki az utcára :))))))

DSC_0045-169x300.jpg Én rövidgatyában - és Ádikám <3


És persze nem maradhat el a bikinis kép sem :P

unnamed (2)

Drukkoljatok, hogy továbbra is jól haladjon a program és aki akar, az csatlakozzon! :P

(A 1.-3. hét beszámolóihoz kattints ide és görgess lefelé!)

PS: örömmel vettem észre, hogy indítottak egy BYAS Body Challenge nevű versenyt, ahol egyelőre én vezetek a legtöbb lájkkal (a nyeremény egy évre elengedő BYAS Shake és XLR8 kapszula vagyis pont amiket én alkalmazok...) DE NEKEM NEM FŐ CÉLOM NYERNI! Inkább annak fogok nagyon örülni, ha bárki csatlakozik a versenyhez - edzéstervbe és diétában tudok segíteni! HAJRÁ MINDENKINEK!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr2116308384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása