Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Most megújulok! 1. hét

2015. június 14. - Blanka Hámori

Sziasztok! Ez a rovat rendhagyó lesz, hiszen a saját Nagy

BLANKA3-168x300.jpg Ez vagyok én :)


Megújulásomat követem benne végig, 6 hétig. Ez 42 nap, az eredetileg megálmodott Nagy Megújuló Programom időtartama. Állítom, hogy ennyi idő alatt már látványos változást lehet elérni, a megfelelő életvitellel.

Aki nem ismer, azoknak pár szó magamról: Hámori Blanka vagyok, aerobik- és személyi edző. Pár hét múlva hivatalosan is lejár a GYES-em, és ezért döntöttem úgy: végleg formába rázom magam : ) Mióta megvan a kisfiam, és az edzések mellett a vállalkozásom üzleti ügyeivel is foglalkozom, állandóan foglalkoztat a kérdés:

Össze egyeztethető-e a fitnesz az anyasággal és/vagy munkával?!

Az én válaszom egyértelmű IGEN, de azt is tapasztalom, hogy a topformát hozni már egyáltalán nem olyan könnyű, mint korábban... Folyamatosan azon dolgozom, hogy én (és persze a drága Vendégkéim, akik szintén dolgoznak, gyereket nevelnek stb.) a leggördülékenyebben érjék el a céljaikat az alakformálással. Az újrakreált Nagy Megújuló Programom lényege a GYORS és LÁTVÁNYOS alakformálás. És hogy ne kételkedjetek benne: saját magamon mutatom be az új turbó NMP hatásosságát! : ) Kedves Utolsó-5-pluszkilóim, reszkessetek!! :P

 

AZ I. HÉT

Nagyon lelkesen vágtam bele a hétbe, mert most először fogom "program-szerűen" alkalmazni a BYAS termékeket, amik hivatalosan is szerepelnek az újrakreált NMP-unkban. Múlt vasárnap (2015. jún. 7-én, reggel) mértem le magam először: testsúly, testzsír%, izom%, derék, csípő, comb... (A pontos adatokat és bikinis képeket csak a hírlevélre feliratkozottaknak küldöm ki, iratkozz fel te is!)

ÉTKEZÉS AZ 1. HÉTEN:

Csak kedden kezdtem el beiktatni a 2 féle BYAS terméket, a hatás azonnal egyértelmű volt már az első nap után, és azóta sem változott:

  • csökkent az étvágyam - először életemben nem bírtam megenni a gyerek által otthagyott vacsi-maradékot, rá sem bírtam nézni!
  • energikusan, jó közérzettel csináltam végig a napjaimat
  • du. 5 körül eszem utoljára, este 6-7 körül iszom meg a turmixot, és még reggelre sem vagyok éhes...
Szóval -végre, életemben először- a diéta, a csökkentett kalória nemhogy nem okoz szenvedést, de olyan jó érzéssel tölt el, hogy az fantasztikus!

 

 

SHAKE-168x300.jpg BYAS Transformation Shake


XLR-169x300.jpg XLR8 kapszula


 

EDZÉS AZ 1. HÉTEN

Heti 3x mozogtam a héten, 2 súlyzós edzés, és 1 aerobik (amit én tartottam.) A súlyzós edzéseimben 3 x 12-15 széria- ill. ismétlésszámokkal dolgoztam, az első napon főleg felsőtestre (mell, hát, váll izmokra 2-3 gyakorlat ment, a többire 1-2), a másik napon pedig a láb és bicepsz-tricepsz kapott többet (2-4 gyakorlat - az összes többi 1-2 gyakorlat.) Kb 1 óráig tartanak ezek az edzések, kardiózni nem volt időm.

Az aerobik edzés természetesen a step-kondi órám volt, bár a nagy meleg miatt nem voltunk topformában a csajokkal :D

 

EREDMÉNYEK AZ 1. HÉTEN:

1 kiló egyértelműen lement, az izomszázalék nőtt és a testzsír-százalék csökkent! A derékból 3 centi (!), csípőből és combból 1-1 centit vesztettem. A múlt héten a boltban kinézett farmerból, csütörtökön már egy számmal kisebb kellett! : )

A fogyáson túl: jó közérzet, maximális energia, jó alvás, és hétvégén egy kis strand... : P

Blanka-tó-parton-168x300.jpg Tópart, duma a legjobb barátnővel és Nők Lapja <3


Számomra ez hihetetlen változás, de a mérleg, a centi, a barátnők kritikus szeme nem hazudik... És ez még csak az első hét! :)) Drukkoljatok Nekem! Blanka

------------------------------------------------------------

Természetesen Te is kipróbálhatod a Nagy Megújulás turbóváltozatot - jelentkezz az elsők között, akik tesztelik a hatékonyságát! Részletekhez kattints ide!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr1716308368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása