Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Nőnek lenni = szabályok szerint élni

2020. február 26. - Blanka Hámori

"Viselkedj hölgyként!" Emlékszel, mikor először hallottad ezt? Mikor először hallottad, hogy a lányok nem viselkednek így vagy úgy? Hogy ne vágatsd le a hajad? Most meg miért növeszted, a rövid jobban állt? Hogy szoptass, ahogy illik? De ugye tudod, hogy már nem kéne szoptatni? Hogy legyél igényesebb és érezd magad jól nőként? De amúgy miért is kurválkodsz?

Na ugye. Mindenre van egy szabály. Egy külső szabály. A szabályok jók - lehetnek. Ha van értelmük. A visszajelzések jók - lehetnek. Ha van értelmük.

[embed]https://youtu.be/z8ZSDS7zVdU[/embed]

Mit gondoltok erről a videóról? A nőknek osztogatott elvekről, érvekről, megmondásokról?

Amikor az egyetem utolsó évében várandós lettem a kisfiammal, MINDEN ismerősöm azt mondta: "Ugye, tudod, hogy tanulásnak, örömöknek és karrierednek most vége?!"

Napi százszor ismételtem el, hogy ezek az ő szabályaik. És létrehoztam a sajátjaimat.

Az izgalmas rész ott kezdődik, mikor minden elvárást, keretet felrúgsz, hogy csak a valóban értésekeseket és a sajátjaidat tedd le. (A fitnesz és a coaching is erről szól.) Hogy csak arra hallgass, aki megérdemli, és merj magadra is hallgatni.

Peace✌😘

Ki vagyok én?

Hámori Blanka vagyok, edző, coach és blogger. Meg anyuka. Meg nő. Meg társ, barát, valakinek a lánya, valakinek az unokatestvére. Ezer szerepben állok helyt és élvezem. A nagy feladatom, újragondolni (Veled együtt) a jelenlegi szabályaid és újraformálni őket olyanná, amivel Te igazán jól tudsz működni. Több cikk, edzés es coaching a honlapomon!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr4316308788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása