Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Zsuzsi naplója - 5. hét

2013. június 16. - Blanka Hámori

Zsuzsi az 5.hetet (vagyis a Program utolsó előtti hetét!) is maga mögött tudhatja. A számvetés után úgy döntött megpróbál rákapcsolni, hiszen bár jól halad, a terveinek megvalósításához még kell egy kicsi. A 4. hét végén végzett számvetés kicsit csalódottá tette, mert nagyobb fogyásra számított - én azonban elmagyaráztam neki, hogy a hosszútávú, tartós és minőségi fogyás esetén a heti 0,5 kg fogyás teljesen ideális! (Ezt Nektek is hangsúlyozom: ne feledjétek, hogy az edzésprogram esetén nem az a cél, hogy FOGYJUNK, hanem hogy ZSÍRBÓL FOGYJUNK! Nem mindegy!) Zsuzsi tökéletesen halad előre az úton, érdemes volt őt beválasztani a Programba! Lássuk, hogyan élte meg ő az 5. hetet! Blanka

 

ZSUZSI NAPLÓJA

"A fiamnak még hétfő reggel is 39 fokos láza volt.. az egyik gyerkőc lázas-nyűgös, a másik menne valamerre, közben a gyerekdoki szabin, helyettes délután, és mikor legyen a kardio??? Az utolsó áram és internet szolgáltatás szünetelése is mára esett, de legalább az biztos volt, hogy a számítógépes munkámat nem kell csinálnom napközben… Mikor leraktam a gyerekeket ebéd után, turbó módon nekiálltam bicajozni és ellipszisezni. A mai edzésre nem voltam büszke, de legalább nem maradt el… amolyan „letudtam” edzés lett belőle.. Délután kiderült, hogy nincs nagy baj, 3 napos láz és kis piros torok… azért még féltem a takonykórtól… de egy biztos, nem jöhet közbe semmi, ami eltántorítana a program végigcsinálásától és persze attól, hogy folytassam a sportos életet. A nadrágjaim kezdenek rám jönni, igen-igen, az edzett, 2 gyermekkel ezelőtti nadrágjaim! De még azért van hova…

Keddre volt megbeszélve Fitneszanyummal az erősítő edzés. A fiam persze még lázas volt, de legalább úgy tűnt hogy a lányom megúszta. Blanka már várt rám egy klassz, szuper szettes edzéssel.. mi benne a klassz? Nincs pihenőidő, így maximálisan ki lehet használni az edzést és még többet lehet csinálni! Aki nem ismeri ezt a jellegű edzést, érdemes Fitneszanyutól tanácsot kérni, esetleg ha teheti néhány óra személyi edzésre elmenni hozzá, mert nagyon sokféle gyakorlatot ismer, a jövőben nem lenne olyan unalmas az edzés és tényleg, időtakarékosan is össze tudja állítani a programot. Röviden arról szól, hogy 1-1 gyakorlatot párba rakunk, vagyis két izomcsoportra dolgozunk felváltva (pl. bicepsz – tricepsz gyakorlatok egymás után, majd ismételve, vagy fekvőtámasz – guggolás – fekvőtámasz – guggolás, stb.. ) így ismételve a sorozatokat… Pihenő nélkül, hiszen mindig más izomcsoport dolgozik. Ezáltal garantáltan megszűnik a „nincs időm egy normális edzésre” probléma. Bihari Nóri dietetikus átadta a táplálkozási tudományom füzetét. Rendkívül igényes kiadvány, nem győzöm forgatni, benne van minden, elméleti háttér, gyakorlati tanácsok és receptek, ráadásul kommentezte a saját étkezési naplómat.. na ez elég szégyenletes :P Nóri, ezúton is nagyon köszönöm, már kijegyzeteltem a következő bevásárlásnál szükséges dolgokat! Jól eső érzéssel tértem haza, minden izmom lefáradva és a gyerekek is apáztak egy jót.

Szerdán nagyot vétettem a programba, ilyen még nem fordult velem elő, minden nap előre megnéztem mit hoz a másnap… most nem.. valahogy elfelejtettem, annyi minden közbejött.  Délelőtt javában túl voltam a reggelin és ekkor belelestem a füzetbe…. Méregtelenítő nap… egy pillanatra megijedtem, aztán nyugtáztam magamba, hogy átteszem jövő hétre, egy utolsó lökésnek J Edzés tekintetében szünnap volt, de egy kis bicajozást beiktattam a gyerekekkel, na meg a szokásos kis porszívózásunkat.. olvadtak a kalóriák J Sajnos „rágcsálós” korszakomat élem, erről nehéz leszokni… folyamatosan tömnék valamit, leginkább valami édeset… hogy a hormonok? Lelki okok? Nem tudom… nagyon nehezen bírom… de igyekszem..

Csütörtök a spin racingem napja… nem féltem az edzésem hatékonyságától, attól viszont igen, hogy utána barátnőzök és beülünk valahova… kedvenc pizzériánkba kötöttünk ki… illatok, pizzák, desszertek, csupa olyan, ami a gyengém… De győztem!!! Caesar saláta!!! Oké-oké, ananásszal dúsított változat, de kenyérkocka nélkül kértem!!! A szomszéd asztalnál két nagyon vékony lány ült.. tésztát ettek… persze a felével sem tudtak megbirkózni… próbáltam legyőzni magamban a „bezzeg a másiknak” típusú gondolatokat. Nem azzal kell foglalkozni, hogy ki mennyire vékony, ki mennyire csinos, hanem hogy én jól érezzem magam a bőrömben. Saját magammal kell rendbe jönni és ez talán szép lassan sikerülni fog. Valahogy el kell fogadni, hogy 2 gyerek után már nem lesz olyan a testem mint 18 évesen, de ez csak akkor megy, ha mindent megteszek azért, hogy a mostani legjobb formámat kihozzam magamból.

Pénteken volt a szülinapom. Jót mosolyogtam, amikor megláttam a programban a mai feladatomat: léleknap – szeretteink napja. Menni fog! Délelőtt a gyerekekkel sétáltunk egy nagyot, bevásárlással egybekötve, majd ebédre Nagyika elkészítette unokái kedvencét – palacsinta.. Igyekeztem – igyekeztem, de valamit enni kell, nem?  Nem éhezhetek pont a születésnapomon. Viszont mivel gyönyörű idő volt délután elmentünk fagyizni. Biciklire pattant a család. Rengeteg féle finom fagyi volt, de én megálltam, mindenki evett (fiam csak egy üres tölcsért) de én semmit. Igen, így is lehet! Este salátát készítettem kefíres öntettel, főtt tojással és sajttal. Ez volt a szülinapi lakoma.

Szombaton került sor a szülinapozásra. Édesanyám és én évről-évre egyszerre fiatalodunk. Ennek örömére grillezés, salátázás és ööööö tortázás volt a program… szigorúan Xillittel! Utána pedig a korábban már említett szuper-szettes erősítő edzés várt rám, amíg a gyerekek durmoltak. Mivel beköszöntött a nyár, a tetőtéri lakásban igazán adva van minden, egy jó kis izzadós edzéshez… lemértem időben, ha valaki bele akar vágni, 40 perc egy rövid bemelegítéssel és nyújtással együtt… ez azért beleférhet egy héten 2-szer, nem? Délután nem jutottunk messzire, meleg volt, győzött a kert. A férjemnek támadt egy ötlete, enne egy pizzát.. remek, én is… természetesen csak 1-et rendeltünk, de én mentem ki a futárhoz és én szagoltam a pizzát amíg felértem vele a lakásba. Azt hiszem ezt hívják akaraterőnek.. a vacsorám saláta volt, egy szelet sonkával és egy szelet sajttal.

Elérkezett a vasárnap. Kardio edzés délután, az alvásidőbe. Itthoni mozgásra jutott csak időm, viszont itthon egy cseppet meleg van… ez nehezítette a teherbírásomat, de megcsináltam. Kimentem terepfutásra, ez délután 2-kor még nem igazán kellemes, utána bicajoztam és ellipszis trénereltem, 1 óra alatt végeztem mindennel, bemelegítés – nyújtással együtt.

Már csak egy hét és a hét végén kiderül, mennyire sikerült a nagy átalakulásom… Férjem és a Nagyi beizzítva, hiszen sok-sok program vár rám a jövőhéten. Lássuk, hogyan jutok el mindenhova és mit sikerült elérnem 6 hét alatt. Megírom, ha érdekel, olvasd majd el! :)"

 

 

Jövő hét szombaton tehát a 6 hetes Program véget ér – Zsuzsi egy teljes szépségnapon vesz majd részt: fodrásszal, kozmetikussal, manikűrrel – no és a végén egy profi fotózással! A csapat izzítva, harcra készen áll! Egy hét múlva, vasárnap lehull a lepel: teljes beszámolóval várunk majd Benneteket a TELJES ÁTALAKULÁSRÓL!!!! :) Addig is várunk a Facebookon: www.facebook.com/Fitneszanyu , ahol felteheted a kérdéseidet, tippeket kaphatsz és edzésterveket olvasgathatsz! Üdv, Blanka

Zsuzsi programjához a Corner Fitness biztosított hátteretwww.cornerfitness.hu

A jövőhéten a profi fotózást a PicurFotó fotósának, Hámori Ildikónak köszönhetjük! www.picurfoto.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr916307970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása