Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Pihenés és feltöltődés: gyerek nélkül (is)!

2017. augusztus 15. - Blanka Hámori

Ma egy személyesebb poszttal jövök, de természetesen itt is találkozik a blog 2 fő vonala: az anyaság és az egészséges életmód - melyek sokszor összeférhetetlennek tűnnek, pedig nagyon is jól kiegészítik egymást!

Néhányan tudjátok, hogy most épp gyerekmentes hétvégém volt, amiről már régebben is akartam bővebben írni. Az elmúlt 3 évben a gyerekmentes hétvégéim nagy átalakuláson mentek át: az első évben ezek a hétvégék a munkamániám kicsúcsosodásai voltak, ezeken a hétvégéken hoztam be mindent, amivel lemaradtam a munkámban, edzettem és nagytakarítottam.

Aztán telt-múlt az idő, és ez már a 3. nyár, amikor a kisfiam 2 x 10 napra eltűnik egy nagyot vakációzni az apjával, a 10 nap pedig pont ideális mennyiség neki is és nekem is egymás nélkül.

És ma már nem csak dolgozom ám ezeken a napokon / hétvégéken! Hanem pihenek is. Persze ez 3 év alatt alakult ki. Az első alkalom nagyon furcsa volt, mikor egy szombaton át csak olvastam, filmeztem, és ettem. Aztán elmerészkedtem egy cél nélkül és időben sem behatárolt nagy sétára a városba. Később egy egész napos kirándulásra, majd egy hétvégére, és már randiztam is. Jó, mi? :D

Ezen a nyáron pedig ráébredtem, hogy a PIHENÉS és a FITNESS és a LÉLEK szorosan összekapcsolódik, ahogy A kajálás nem meditáció! c. posztban le is írtam: az egészségünkre, alakunkra, szépségünkre is hatással van, de természetesen ennél többről szól.

Csak nézni a vizet, a tájat, nem agyalni.

Mert ez bizony REGENERÁCIÓ, ami vastagon a fittség-egészség témakörbe tartozik!!!! A kolléganőm szokta mondani, hogy habár én mindent egyedül csinálok és ez biztos nehéz, de ő 15 éve nem töltött egyedül egy napot sem, nemhogy egy hétvégét vagy kettőt, és elképzelni se tudom mekkora luxusnak képzeli el! :) Hát igen tenyleg nagyon jó, és a Vekerdy is megmondta, hogy újra kell növesztenünk a húst,amit majd lerághat a gyerek! Kegyetlenül sok FÁRADT, MEGFÁRADT anyukát látok és ilyenkor én magam vagyok dühös a fitness szakmára, ami még azt is sulykolja, hogy eddz, figyelj oda, légy egyre jobb...

Aztán rájövök, hogy kellő PIHENÉS mellett a mozgás és kisimult bőr nem lenne annyira "luxus" elképzelés! Én most szombaton a Margitszigeten ültem egy könyvvel, néztem a vizet aztán egy nagy séta után néztem a fákat, és kikapcsoltam. De hirtelen ötlettől vezerelve indítvanyoztamnéhány ismerős anyatársamnak és vendégemnek, hogy ha egyikünk úgy érzi regenerálódna, "húst növesztene", randizna egyet akár a saját férjével vagy BÁRMIT csinálna,  amitől töltődik, akkor működjön a riadó-lánc amivel ezt egymásnak lehetővé tesszük (ahogy nekem a pesti kzpi bíróság tette lehetővé :) Én magam is jeleztem neki, hogy szívesen bevállalok egy-két plusz gyereket, ha a sajátommal amúgy is megyünk valahova!

Higgyétek el nekem, ezek az órák ÉLETMENTŐK! 🍸 ...és vállalom is, hogy remekül érzem magam!! Ha tehetitek, anyukák, ismerjétek fel ezt az igényt magatokban is és egymásban, és biztosítsátok havi 1-2 alkalommal a pár szabad órát a TÖLTŐDÉSRE!

 

Hámori Blanka vagyok, anyuka, edző, blogger. Ha fittebb formára vágysz anyukaként, kövesd a blojaimat: itt a Fitneszanyu blogban kifejezetten anyukáknak írok, a másik blogomban kissé holisztikusabb a szemlélet 🙂 Nézz rá a honlapomra is, ahol egy csomó letölthető ingyen anyagot, programot, ajándékot és ingyenes konzultációs lehetőséget is találsz! 🙂

www.holisztikusfitnesz.hu

Blanka

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr1916308516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása