Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Timi naplója: Életmódváltás babával (1. rész)

2017. január 28. - Blanka Hámori

A(z) _20170117_210325.jpg megjelenítéseTimi vagyok, 31 éves anyuka, fit ball oktató. A mozgás eddig is az életem szerves része volt, de mivel szeretek jókat enni, így "csak" a szinten tartásra volt elegendő. A várandóság előtt megismertem a ch diétát,amivel sikerült 16 kg-t fogyni. Meglepő volt,hogy mennyivel kevesebb étel is elegendő,és közben mégse vagyok éhes. :) A szülés után a sport elég hamar visszatért az életembe, az evésre is figyelgettem, ez arra jó volt, hogy újra a várandóság előtti súlyomnál vagyok. :) de ennél én jobbat akarok :) Kisfiam már a sportos életmódot látja, az ő étkezésével kapcsolatban elég tudatos vagyok, itt az ideje, hogy  saját magammal szemben is következetes legyek :)

Célom,hogy olyan szabályokat vezessek be,amik könnyen rutinná fejlődnek,és akkor is tarthatóak lesznek,ha visszatérek a munka világába :)

Étrend szempontjából a ch számolása, és jó elosztása lesz a mérvadó.
Edzésként heti 4 fit ball és egy zóna edzésem lesz.
A fehérje bevitelemet pedig a BYAS shake fogja felturbózni.
Akkor hajrá,hisz az élet 30 után kezdődik ;)

ADATAIM, 1. hét:

Súly: 85 kg
Derék: 86 cm
Csípő: 120 cm
Comb: 73 cm
Kar: 33 cm
Vádli: 44 cm

A(z) IMG_20170117_100315_1.jpg megjelenítése

Mai étkezésinapló: Reggeli: mivel rohanasban voltunk, igy 3db korpovit keksz es egy 3:1-ben kave vizzel 30 ch
Tizorai: narancs turmix, 16 gyors ch: 3 korpovoit
Ebéd: húsleves csak zöldséggel
Uzsi: 1.5 dl tejes kavé
Vacsi: BYAS shake

Mai edzésem: 30 perc kardio fit ballal, 30 perc intervall edzes fit ballal

1 hét múlva jövök a folytatással! Remélem már lesz eredmény! :))

Timi

Ha szeretnél több információt Timi edzéstervéről, étrendjéről, írj a fitneszanyu@gmail.com címre, tárgy: "Érdeklődés - Timi" (Így Timi válaszol majd a feltett kérdéseidre!) vagy kattints át (alakuló) blogjára ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr8116308486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása