Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

TI KÜLDTÉTEK: Pálfalvi Ági, egy fitt anyuka

2014. február 18. - Blanka Hámori

Íme, egy új fitt anyuka a Ti küldtétek rovatban - Pálfalvi Ági szuper formában van, és kifejezetten büszke rá, hogy majdnem 40 évesen, 3 gyerek (az első kettő egy ikerpár!!) után ilyen az alakja! És egyet kell értenünk! : )

pálfalvi-2014.02.01-002-337x600.jpg Ági, egy ikerpár és egy 3. baba születése után, közel a negyvenhez


Áginak kicsi kora óta élete része a rendszeres és komoly sport, ami valószínűleg megalapozta a későbbi fitt formát. A gimiben már sport osztályba járt, versenyszerűen atletizált. A későbbiekről így mesélt:
"Volt egy rövidke időszak,amikor abbahagytam a sportolást, kicsit meghíztam, de még időben észhez kaptam. Az elhízás nem a terhességekkel függött össze.:)
Amikor az ikreimet vártam, akkor nagyon odafigyeltem az étkezésre, 13 kg-ot híztam a két babával. Mikor hazajöttünk a kórházból, már szinte semmi plusz nem volt rajtam. A harmadik babával akkor lettem terhes, amikor az ikrek 10 hónaposak voltak. : ) A kicsivel is 13 kg-ot híztam. Ez után a szülés után is hamar visszafogytam, habár ebben az időben nem sportoltam.
A rendszeres futást 2 és fél éve kezdtem el újból. Heti 3x futok 6-8-10 km-t. Elég szoros időbeosztás szerint élek, mivel du. 2-ig dolgozom, utána vagy én edzek, vagy a három gyereket hurcolászom edzésekre... : ) Aztán persze a háztartás is...
De nagyon jó, hogy a férjem is büszke rám és több huszonévestől hallottam már, hogy negyven évesen szeretnének így kinézni mint én. : ) Ez azért hízelgő. : )"

pálfalvi1-337x600.jpg Napjainkban


Bizony!! Ági hozzáállása bizonyíték rá: a mi döntésünk, van-e időnk a saját testünkre! ÉS hogy nem csak a sztároknak, plasztikai sebészettel stb. hozható össze a jó forma! Gratulálunk!! : ) Ha Te is fitt anyuka / kismama vagy, küldd el a sztoridat, képekkel; motiválj másokat!! fitneszanyu@gmail.com
Üdv, Blanka

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr2616308144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása