Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Timi naplója: Életmódváltás babával (4. rész)

2017. február 18. - Blanka Hámori

A hetet egy jó kis zóna edzéssel nyitottam. Nem vagyok a tömeg rendezvények híve, de itt nagyon jó a hangulat,és inspiráló tud lenni, mikor ennyien együtt mozgunk, illetve mint fit ball oktató azért bennem van, hogy jó lenne ennyi ember elé kiállni edzést tartani ;)

Más nap vendégemmel, Anikóval nyomtunk egy jó kis intervall fit ball edzést. Anikó nagyon kis lelkes,és amíg a többi Edzettkém még téli álmot alszik, mi nyomjuk keményen ;) Szeretem ezeket a kis csoportos órákat,hisz oda tudok figyelni a hozzám járokra,tudom,hogy mit bírnak,így differenciálok,ha szükséges,és látom rajtuk,hogy ha az általam eltervezett edzés vmiért nem megy az nap nekik...semmi gond,akkor újratervezés,ahogy a gps mondaná :) Anikó már jól bírja a terhelést, szereti az ugrálós feladatokat, a koreografált részeket kevésbé,így bemelegítés után 5 kemény körünk volt, mindegyiket 3x ismételtük, szóval megérdemelt volt a nyújtás ;)

A hét második részét Gyulán töltöttük,mivel az imádott fit ballom túl nagy helyet foglalt volna, így a "kistesóját", a softballt vittem magammal. Itthon átgondoltam a soft ballos feladatsort, a laszti kényelmesen elfért a táskában, telefonra rátöltöttem az egyik kedvenc mixem, és pluszba betettem egy edzős nacit, felsőt, így minden adott volt az ottani edzéshez. Tudom most azt gondolják sokan,hogy pihenés közben minek edzek... Nos, egyrészt,mert szeretem, másrész a Kisfiam még alszik délelőtt, tehát akkor amúgy is a szálláson kellett lenni, szóval hasznosabb elfoglaltság, mint tv-zni, és amúgy is! Egy 1 órás edzés a napod 4%-át veszi el :)

A softballos gyakorlatsorom itt érheted el!

Ez mellett persze volt fürdő,vár látogatás,városnézés,és a kedvencem a 100éves cukrászda. Egyrész gyönyörű, másrész fenséges sütik vannak. Az én kicsifiam úgy döntött támogatja Anyát a diétában, mert a sütim 3/4-ét felfalta :) Az étkezést úgy oldottam meg, hogy vittem magammal gyümölcsöt, korpovitot, joghurtot tízórainak és uzsinak. A reggeli, vacsi adott volt, ebedre pedig vittem tk kenyeret, felvágottat. Nem nagy dolog,csak át kell picit gondolni :)

Pénteken itthon,egyedül nagyon nyögvenyelősre sikerült az edzés,nem volt kedvem,szóval kötelezően lenyomtam, bizony ilyen is van :)
Szombat reggel két edzettkémmel nyomtunk megint egy kiadós fit ballt, mit mondjak, senki se úszta meg szárazon, jó kis nap indító volt :)

Szép hetet, és jó edzést mindenkinek ;)

Timi

Adatok, 4. hét: Kar: 33 cm (eddig változatlan)
Derék: 84 cm (eddig -2 cm)
Csipő: 115 (eddig -5 cm)
Comb: 70cm (eddig -3 cm)
Vádli: 44 cm (eddig változatlan)
Súly:82 (-2 kg)

Ha szeretnél több információt Timi edzéstervéről, étrendjéről, írj a fitneszanyu@gmail.com címre, tárgy: “Érdeklődés – Timi” (Így Timi válaszol majd a feltett kérdéseidre!) vagy kattints át (alakuló) blogjára ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr2216308500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása