Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Zsuzsi naplója: 1. hét - A kezdetek

2015. február 09. - Blanka Hámori

Az első edzés

Karácsonykor kaptam az értesítést, hogy én nyertem a pályázatot és örömömben végigrepkedtem a lakáson. Blankával 1.edzésjanuár elején találkoztam, túl voltam a karácsonyi lakmározáson, így kellőképpen elhűltem, amikor a kezdeti méretek levétele megtörtént… hát… legalább lesz mit ledolgozni, az biztos.

Az első edzésre nagy lendülettel mentem, hiszen hetente kétszer tollasozni is járok, így miért ne bírnám nem lesz semmi gond. Ez a gondolatom kb negyedóra után szertefoszlott, amikor folyamatosan azt vettem észre, hogy az izzadtság folyik a szemembe, nehezen veszem a levegőt és különben is annyira meleg lett a szobában. Blanka hozzáértése, kedvessége és folyamatos biztatása alatt aztán egyszer csak már a nyújtásnál tartottunk és én végtelenül fáradt voltam, de büszke is magamra. Nagyon jól esett és már futottam is haza. Másnap aztán izomláz a combomban, a vállamban és jaj nekem, engem összetörtek… Szóval vannak ott is izmaim ahol eddig nem is gondoltam.. : )

 

EDZÉSNAPLÓ: hétfő és szerda 1,5 órás tollas edzések kedden Blankával kis súlyzós edzés (otthoni edzés össze állítása) szombat otthon egyedül, otthoni edzés (1 óra)

 

1. edzés

 

Méregtelenítés napja

A program szerint van egy nap, amikor nagytakarítást végzünk a szervezetünkben és böjtölünk. Háromféle tipus közül lehet választani : csak zöldség vagy gyümölcs vagy rizs vagy joghurt egész nap. Végiggondoltam a variációkat, végül is a gyümölcsöt szeretem, de inkább nyáron, zöldségeket csak beszélni szoktam… A rizst is szeretem, de egész nap?? szóval a joghurt mellett döntöttem és tetszett az egész. Ebédre vágtam bele egy kis banánt és 5 joghurttal végigcsináltam a napot, az utolsónál azért elgondolkodtam, hogy lehet, hogy mégsem szeretem annyira a joghurtot, de jól éreztem magam és annyira nem is voltam éhes, mint amennyire gondoltam.

Zsuzsi

Diéta

A diéta megbeszélésére Vojnits Kata dietetikus segítségével került sor. A módszer lényege, hogy a testsúlyból és a magasságból kiszámolja, hogyha egész nap nem csinálnék semmit ahhoz hány kalória szükséges és a napi fogyasztást egy picivel efölött állítja be. Elmondtam, hogy nem szeretem a spenótot és soha meg nem ennék semmilyen halfélét és sajnos mivel sokat dolgozom nem érek rá főzni. Szegény Kata nem volt könnyű helyzetben : ) Szeretem az Interfood diétás receptjeit, így Kata hét közben ezek figyelembevételével állította össze az étrendet. Napi ötszöri étkezés, a reggelibe belefér a Jó reggelt keksz és a kávé, a tízórai általában egy gyümölcs. Ebédre marad a rendelés, az uzsonna szintén gyümölcs vagy joghurt és vacsira jöhet egy kis barna kenyér pulyka sonkával és savanyúsággal. Szóval éhezésről szó sincs. Főzőcskézni hétvégén fogok, a vasárnapi ebéd Minestrone leves és Grillezett pulykamell zöldfűszerrel és mexikói párolt zöldséggel lesz. Az, hogy hogy sikerül később beszámolok.

 

FIGYELEM!!! Te is megújulnál? Átalakulnál? Megszépülnél annyira, hogy
… az ismerőseidnek leessen az álla?
… a barátnőid meggyanúsítsanak, hogy plasztikai sebésznél jártál? : )
… a férjed azt higgye, hogy szeretőd van? : )
… az osztálytalálkozón irigykedve nézzenek rád? : )
Kattints ide: Nagy Megújuló Program-csomag

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr2916308328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása