Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Tavaszi megújulás

2013. március 21. - Blanka Hámori

Hivatalosan ma van a tavasz első napja. Az első tavaszi illat számomra mindig a szakmám kezdetét juttatja eszembe. Ugyanis tavasszal kezdtem el futni 17 évesen, mikor 20 kg súlyfelesleg volt rajtam, és a testnevelőm rábeszélésére belekezdtem egy edzésprogramba. Egy évvel később tavasszal léptem be először egy edzőterem ajtaján, hogy a maradék pár kiló felesleget leadjam, és tovább fejlesszem magam. Egy évvel később pedig először játszottam el a gondolattal, hogy szeptembertől fitnesz iskolába fogok járni.

Azóta is imádom a tavasz erejét, ami megújulásra ösztökél. Ilyenkor mindig egy testi-lelki nagytakarítást végzek, új edzéstervvel, méregtelenítéssel, sok-sok sétával, és olyan programokkal, amik feltöltenek. A célom, hogy kihasználjam a tavasz-hozta plusz energiákat, és magabiztosan várjam a nyarat! Már megvan a teljes program-tervem - és természetesen mindent rögzíteni fogok, hogyha nekem bevált, Veletek is megoszthassam! :)

Neked van ilyen Tavaszi Nagy Megújuló Programod?!

https://www.facebook.com/Fitneszanyu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr6116307926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása