Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

A legjobb barátom: Hétfő

2015. augusztus 03. - Blanka Hámori

Szeretnék veletek megosztani egy amerikai fitnesz-mami által gyártott szólás-mondást: Monday is a girl's best friend - vagyis:

A LÁNYOK LEGJOBB BARÁTJA: A HÉTFŐ.

girl-lying-on-fitness-ball_998

(Ez ugye a "lányok legjobb barátja: a gyémánt" ismert sorra rímel.) Szóval: a legjobb barátunk a hétfő. Mindenkivel ellentétben ugyebár, aki ásítozó macskák, meg szomorú kiskacsák képeit rakja ki a Facebookjára már vasárnap, hogy aztán órákig kínlódhasson (és másokak is eszébe juttassa) hogy jajj-jajj, holnap hétfő, de szar :(

Hát, én csak azért sem vagyok hajlandó belemenni ebbe a játszmába, még akkor is ha egyesekkel ez lenne az egyetlen közös témám, az időjáráson kívül. :)

Mert a hétfő jó!! :)

Hétfőn mindig elkezdődik valami új: egy új nap, egy új hét, egy új edzés-ciklus, egy új bérlet, egy új doboz fehérje, egy új cikk, egy új könyv olvasása, egy új...

...új lehetőség.

A hétfő mindig valamit tartogat.

Ha kilépsz a nagy világba hétfő reggel, és ez nem vidámsággal és várakozással tölt el, hanem félelemmel/kedvetlenséggel/szomorúsággal/stresszel/stb. akkor nem a hétfővel van baj, hanem veled.

Valami nem stimmel odabent. Én életem két szakaszában nem szerettem a hétfőt: általános iskolás koromban (rengeteget cikiztek az osztályban és tele voltam komplexussal), és a GYES utáni munkába visszatérés első évében (nehéz volt a meleg otthonból, egy kis illatos baba-gombóc mellől visszatérni a hideg kinti világba)...

sikeres

Persze, tudom hogy a hétfő-utálásban (és ez igaz a péntek-várásra is) benne van a vágy: többet lenni a családommal, a szeretteimmel... De az viszont szomorú, ha annyira kikészít/kiborít/lefáraszt/lehúz a munkád (ahelyett, hogy feltöltene, fejlesztene, örömet adna) hogy gyűlölöd miatta a hét egy napját -.-

Én általában szeretem a hétfőt, lelkesen és vidáman nézek elébe - és innen tudom, hogy az életem kábé jó úton halad, és én magam is a helyemen vagyok. :)

Te hogyan állsz a hétfővel? :)

Blanka

 

Még több tipp, gondolat, motiváció, edzésterv, infó... a hírlevelünkben! :) Iratkozz fel!

fantasy

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr216308404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása